Friday, February 28, 2014

Selamat Tinggal Anak Didikku

بسم الله الرحمن الرحيم

Sedih je bunyi nya kan..hurm yeah, harini hari last ayie mengajar di sekolah ni. Tamat da tugasan sebagai guru ganti. Sebulan lebih da bertugas di sini. Banyak pengalaman baru yang dapat dikutip kat sekolah ni. Macam-macam ragam ada. Semua tu adalah pengalaman. Ohya..ni adalah kali kedua ayie jadi guru ganti di sekolah ni. Hope nanti-nanti ada kosong lagi panggil la lagi ye untuk ganti, hehe Dan sekolah ni jugak la tempat ayie timba ilmu fardhu ain masa darjah 1 sampai la darjah 6, tahun 1998-2003. Mula-mula dulu excited gile nak mengajar dekat sekolah yang pernah kita belajar dulu, huhu banyak da perubahan. Then, harini pulak hari last da. Esok da nak balik Merbok..


Ada la cket hadiah untuk guru-guru kat situ. Ni dari ayie dengan adik ayie. Hope sudi-sudi la terima hadiah yang tak seberapa ni,huhu


Yang ni special cket untuk sorang akak ni yang tengah pregnant. Berapa bulan ntah, 3 bulan kot..hehe Bagi siap-siap la kan. Tak tau pulak bila lagi boleh jumpa lepas ni. 


Haa..yang ni ofcoz la untuk anak-anak didik kelas ayie. Korang memang suka kan benda-benda macam ni, hehe Nah..harini saya kasi untuk awak semua. Jangan berebut-rebut ye, semua dapat..Kalau tak cukup nanti saya kasi lain,hehe (acah je) =)

Semoga awak semua jadi anak-anak yang soleh dan solehah. Jangan nakal-nakal. Yang mana saya marah-marah tu semua untuk kebaikan awak. Mana ada saya saja-saja nak marah kan. Saya marah bila awak nakal je kan..Tu maknanya saya sayangkan awak semua tau, kalau tak sayang saya lantak kan je..Janji ye jangan nakal-nakal lagi lepas ni. Jadi budak baik tau, dengar cakap ustazah-ustazah lain. Semoga awak berjaya dunia dan akhirat.
-Pesanan ikhlas dari saya, Ustazah Atiqah-



5 comments: