Friday, February 14, 2014

Jangan Bersedih

بسم الله الرحمن الرحيم

Tarikh harini 14 Februari 2014 merupakan debaran buat semua warga degree Uitm. Mana taknya, harini result exam semester lepas keluar kan..huhu bedebar-debar. Dug dap dug dap dari malam tadi lagi, tidur pun tak berapa lelap. Asyik terjaga je.. Dok buka email banyak kali, sekali kol 9 pagi tadi baru boleh cek dekat student portal. Punya la bedebar. Rasa nak nangis.. =(

Alhamdulillah..walaupun tak cemerlang mana tapi ayie tetap bersyukur dengan apa yang Allah berikan. Terima kasih Ya Allah. Terima kasih mak ayah yang tak henti-henti doa untuk anakmu ini. Terima kasih pensyarah-pensyarah yang tak jemu bagi tunjuk ajar. Dan terima kasih banyak-banyak buat sahabat-sahabat ayie yang banyak tolong ayie dalam pelajaran. Sayang semua!


Buat sahabat-sahabat ayie yang berjaya Tahniah ayie ucapkan. Teruskan usaha korang. Buat sahabat-sahabat ayie yang kurang bernasib baik, jangan bersedih. Percayalah, Allah dah aturkan yang terbaik untuk hamba-Nya. Selagi mana ayie boleh bantu korang Insyaallah ayie akan bantu semampu mungkin. Walaupun bukan dalam bentuk material atau ilmu, tapi ayie tetap akan doakan korang. Korang semua boleh berjaya. Insyaallah..Buat adik ayie, tahniah jugak. Baru sem 1 dah dekan kau ye.. Bagus2! =)

Ingat 1 perkara, kita semua adalah sama disisi Allah. Yang membezakan adalah KETAQWAAN. Jadi, jangan bersedih ye..La Tahzan.
-Salam Jumaat-

3 comments:

  1. Sedih tu mungkin,tp jgn terlalu bersedih..insha allah akan tiba masanya juga nnt.

    ReplyDelete
  2. amiin..insyaallah,mudah-mudahan =)

    ReplyDelete
  3. jom g blog hana...hana dah rasmikan segmen....hope ad yg nk join

    ReplyDelete