Thursday, February 20, 2014

Lepaskanmu Kerana Terpaksa

Assalamualaikum

Ehem-ehem! Tajuk entry tak ada kena mengena dengan ayie ye..tu tajuk lagu tau,hehe
Ayie adalah peminat tegar lagu-lagu 90an ni. Jiwang kan..haha da sebati da..Nak wat cam mana kan..
Ayie pun agak jiwang la,cket..hehe harini sehari tak tau la kenapa dok teringat lagu ni + dok dengar lagu ni. Syahdu..

Tak dapatku lupakan kenangan silam
Susah dan senang kita harungi berdua
Bersumpah setia hidup mati bersama
Sehingga ke penghujungnya

Tergamak engkau meninggalkan diriku
Disaat aku memerlukan kasih sayangmu
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini
Bersama hati yang telah kau lukai

Menyesalnya aku menyintai dirimu
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
Kini kau bahgia hidup disampingnya
Mudahnya aku kau lupakan

Betapa sakitnya pedihnya
Kau kata kau cinta dia
Mengapa diriku akhirnya
Menjadi mangsa dalam percintaan,oh pilunya

Terpaksalah aku sendiri
Mengundurkan diri demi
Keluargamu mengharapkan agarku berlalu pergi
Untuk sidia pilihan hatimu

Dengan relaku lafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar
Engkau bahagia 

-Lepaskanmu Kerana Terpaksa-
Ukays

No comments:

Post a Comment