Saturday, February 1, 2014

Salam Perkenalan

بسم الله الرحمن الرحيم
Hye semua..Assalamualaikum,
ermm..tak tau nak mulakan macam mana,ni 1st coretan saya..segan pn ade..huhu
yelah,orang dah lame b'blog bagai, saya ni baru nak merangkak
Hope ade la yang sudi mengajar saya dunia b'blog nih..=)

Saya perkenalkan diri sebagai Ayie Atiqah.
Actually nama sebenar NUR ATIQAH BT JOHARI.
So "ayie" tu bukan name pakwe or combine name pakwe tau.
Ayie adalah singkatan untuk Atiqah Johari.
Saya selese untuk m'bahasakan diri sebagai Ayie.

Ayie berasal dari Taiping, Perak. Siapa2 yang kenal tu tegur2 la ayie ye..huhu
Buat masa sekarang masih lagi b'gelar seorang pelajar. Menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi di utara tanah air. Insyaallah akan menamatkan pengajian tahun hadapan. Doa2 kan ye..Amiin. Rasa nya setakat ni dulu kot nk cite2 tentang diri sendiri. 

Nama pn salam p'kenalan kan.. Nanti ayie story2 lg ye..
Selamat Berkenalan semua! =)

4 comments:

  1. salam..hye..slmat dtg ke dunia blog :) syira pun org perak !..hehe

    ReplyDelete
  2. org perak jgak ke..hye! :)
    perak belah mane?

    ReplyDelete
  3. selamat berblog ayie... rajin2 update blog.. lama2 nnt pasti akan dpt ramai sahabat baru...

    ReplyDelete