Monday, February 24, 2014

Hadiah 2014

بسم الله الرحمن الرحيم


Sempena befday ayie arini (24 Februari 2014) ni la satu-satunya hadiah yang ayie dapat. Sadis tak ayat tu..huhu hadiah istimewa ni tidak lain tidak bukan adalah dari...mak ayie =)
Tiap-tiap tahun mak akan bagi hadiah. Mak bagi duit then kau pilih la nak hadiah apa kan..hehe so, untuk tahun ni sama jugak macam  tahun lepas ayie pilh kasut. Sebab apa? Sebab yang ayie perlukan buat masa ni adalah kasut, hehe 

Hadiah masa ayie umur 19 tahun mak kasi bear besar,hehe comel je,umur 19 pun dapat bear lagi tau..sampai sekarang tiap-tiap malam tidur dengan dia,hehe Umur 20 tahun pulak mak kasi rantai silver, sampai sekarang pun still lagi pakai. 

Sekarang da 23 tahun pun. Makin bertambah usia makin bertambah jugak la tanggungjawab dalam kehidupan ni, sebagai anak dan yang utama sebagai hamba Allah. Banyak yang harus diperbaiki lagi. Semoga dengan bertambah nya usia ayie, bertambah jugak segala amal dan dapat meningkatkan lagi keimanan, amiin.. Bertambah nya usia bermakna semakin dekat jugak hari untuk kita menghadapi-Nya. Semoga kita sentiasa upgrade iman dan delete dosa..=)

5 comments: