Wednesday, April 9, 2014

Wordless Wednesday #10 - Pilih Yang Betul

بسم الله الرحمن الرحيم


Sumber: Sini

Masa ayie mengajar dulu memang macam-macam style kaki student ayie buat. Silang la, yang sambil sepak kawan pun ada,adooii.. Tapi da di perbetulkan la cara kaki diorang tu. Semoga diorang kekal dengan style kaki yang betul masa sedang bersujud, Insyaallah..Dan begitu juga untuk kita yang lain. Pilih yang betul! =)

p/s: Buat anak didik ayie, kat mana pun awak semua semoga dalam keadaan baik-baik selalu. Jangan tinggal solat ye..

10 comments:

  1. syukur alhamdulillah ramai dah kongsi pasal ni. tak sedar pun kadang2 tersilap perbuatan dalam solat. Bila ada orang kongsi pasal ni, dah bole buka mata nak perbaiki lg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..sama2 perbaiki diri =)

      Delete
  2. info yg berguna..tp masih ramai yang tak tahu..mn satu yg betul..maklumlah banyak tok guru...mcm2 ragamnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. bnyak tok guru ni banyak la cara nye kan..

      Delete
  3. Panduan tu amat berguna, zumal tengok ada pelbagai style masa pergi masjid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..macam anak2 murid ayie la,bnyk style diorang =)

      Delete
  4. tq yunk.. good sharing.. really2 good..

    ReplyDelete