Friday, April 25, 2014

Pemenang MiniGiveaway #2 by Ayie Atiqah

بسم الله الرحمن الرحيم

Bedebar tak nak tunggu siapa pemenag GA kali ni?hehe Alhamdulillah GA kali ni pun berjalan lancar jugak. Di penghulu segala harini ayie akan umumkan siapa pemenang tersebut. Adik ayie dah pun cabut undi pagi tadi..=)

-
-
-
-
-

No bertuah yang menang kali ni adalah No.9
http://impossibletothinknow.blogspot.com/2014/04/minigiveaway-2-by-ayie-atiqah.html

TAHNIAH! buat pemenang..Bagi yang tak menang jangan sedih-sedih ye. Nanti ada rezeki lebih ayie buat GA lagi tau. Terima kasih banyak-banyak sebab korang sudi support ayie. Ayie sangat hargai. Ayie mintak maaf kalau ada apa-apa kekurangan sepanjang GA ni berlangsung. Bagi pemenang, sila bagi details awak kat ayie ye selewatnya esok. Kalau tak serah diri nanti ayie umum pemenang lain tau. Tahniah! =)

1- Nama penuh 
2- Alamat Lengkap
3- No. Telefon
hantar ke email: ayieatiqah@yahoo.com

p/s:Terima Kasih semua!Salam Jumaat



9 comments:

  1. Tahniah kpd pemenang :) Xde rezeki kat sini :c

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat pemenang... Salam Jumaat Ayie :)

    ReplyDelete
  3. sedihhh huhuhu *lap air mata*.. tahniah ye pemenang :)

    ReplyDelete
  4. alala..semua yang tak menang jgn cedih2 tau,nt ayie wt GA lagi =)

    ReplyDelete
  5. Waah . Masih boleh tuntut tak hadiah ? Terlambat 5 hari je T___T

    ReplyDelete