Tuesday, April 22, 2014

Pengalaman Dari GA

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah..masuk ni kali kedua ayie buat GA. Hanya GA biasa-biasa je. Yang penting seronok! Sebab ayie dapat ramai kawan baru. Bila dapat kawan baru bertambah lah pengetahuan tentang sesuatu. Kan ramai yang share info dan pengalaman yang bermanfaat.. Dari buat GA ni la ayie belajar macam-macam. Ayie kan blogger baru. Percaya tak ayie baru 2 bulan dalam dunia blog? Yess!baru 2 bulan. Sahabat-sahabat blog ayie setakat ni dalam 116 orang. Alhamdulillah..bagi ayie satu peningkatan yang baik. Korang memang best!=)

Dari GA ni jugak ayie dapat terjah ke blog-blog lain yang baru kenal. Siyes!Korang punya blog memang comel-comel. Rambang mata tengok,hehe comel sangat! Macam-macam design ada. Yang sweet, yang formal, yang ala-ala romantik. Sedap mata memandang. Tak macam blog ayie ni kan, simple je..Tak pe la, ayie baru lagi kan..huhu Ada member ayie tanya, ''kau buat GA ni kasi hadiah ni x rasa bazir eh?" ermm..bazir eh?Jawapan ayie mesti la tak. Tak bazir la. Ayie niat pemberian tu sebagai 1 sedekah. Bukan pemberian besar-besar dan mahal-mahal pun. Sebuah pemberian biasa je. Yang penting bermanfaat untuk di guna pakai. Orang nak terima ke tak tu terpulang. Ayie bagi semampu ayie je la..

 Di kesempatan ni, ayie nak wish terima kasih banyak-banyak untuk semua sahabat blog ayie yang support ayie secara langsung ataupun tak dari mula lagi. Thanks sangat-sangat tau..Ayie hargai semuanya ye. Doakan kejayaan ayie dunia & akhirat ye..Haa, yang belum join MiniGiveaway ayie yang kedua ni meh klik sini.

Rindu la zaman mengajar ni..=/

10 comments:

  1. 2 bulan dah 116 woah hebat tu saya pun sikit je huhu

    ReplyDelete
  2. hebat tu..anis dah 4 tahun.. tp bru skrg blog maju sikit..alhamdulillah la skrg..heheh...

    ReplyDelete
  3. Not bad lah Ayie ! 2 month ada 100 ++ followers and dh 2 kali anjurkan GA sendiri. Daebakk lah!
    Saya ni dah nak masuk 3 tahun lebih, followers baru 300 ++ . GA ?? Takpernah buat lagi :( Sedihkan XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe2..keep it up!ayie pun masih belajar lg..=)

      Delete
  4. Ayie tahu zumal masa tahun lepas kira2 setelah 2 tahun berblog hanya ada 14 follower jew. Ayie dalam 2 bulan leh dapat 116 follower memang terbaik la... All the best yer :)

    ReplyDelete
  5. kalau nk join GA free tasbih akak jemput ke blog ya.

    ReplyDelete