Tuesday, March 4, 2014

Cinta Halal Yang Di Damba

بسم الله الرحمن الرحيم

Pagi-pagi da cerita pasal cinta bagai kan, hehe Hanya sebuah perkongsian biasa. Semua orang pun pasti dambakan cinta yang halal. Bagi ayie sendiri perancangan ke arah sebuah perkahwinan tu dah ada. Dah mula menabung cket-cket. Kurangkan perbelanjaan mana yang patut. Ada jodoh Insyaallah..Tapi bila tu tak tau la kan. Mungkin tahun depan, mungkin 2 tahun depan, mungkin bla bla bla..hehe Siapa ayie untuk tentukan. Ayie hanya merancang, Allah juga yang menetukan segalanya. Sukacita ayie nak share sebuah nota ringkas ni. Ayie jumpa masa godek-godek FB tadi. 

"Wahai calon Suamiku,
Jika benar kau kasih dan cintakan aku
Bawalah aku ke jalan Allah
Nasihatilah aku
Perbetulkan kesilapanku
Jagalah aku dengan baik
Kasihanilah aku
Lindungi aku
Berilah kasih sayangmu padaku
Hargailah diriku
Ucapkan terima kasih atas kelebihanku
Bersabar dengan ragamku
Jadi IMAM terbaik dan redhalah padaku
Kelak aku akan taat dan berbakti padamu
Insyaallah"

Sekadar gambar =)


9 comments:

  1. alahaiii cantiknya gambar hiasan ni :-)

    ReplyDelete
  2. Moga mendapat cinta yg didambakan. Insha Allah

    ReplyDelete
  3. Semua perempuan mendambakan cinta yang halal dan suci..semoga mndptkn yg terbaik..=)

    ReplyDelete
  4. moge temui cinta yg halal..aminn.. :)

    ReplyDelete