Wednesday, March 5, 2014

Aku Blogger Baru 2014

بسم الله الرحمن الرحيم

http://www.hasrulhassan.com/2014/03/segmen-buat-blogger-baru-aku-blogger.html
Klik banner untuk join

Pertamanya, terima kasih untuk penganjur sebab buat segmen yang bermanfaat untuk blogger-blogger baru ni. Nama sebenar Nur Atiqah bt Johari tapi senang untuk membahasakan diri sebagai ayie dalam dunia blog ni. Ayie memang blogger baru. Sebab apa ayie mengaku ayie blogger baru?Sebab baru sebulan lebih ayie dalam dunia blog ni. Kira blogger baru la kan..

Masih merangkak-rangkak lagi. Banyak lagi yang perlu ayie pelajari. Macam mana ayie boleh terjebak dengan dunia blog ni? Ayie selalu baca blog orang. Jadi dari situ timbul minat ayie pun nak ada blog sendiri jugak. Jadinya, pertengahan Januari lepas ayie start create blog dan awal Februari ayie publish blog sempena bulan kelahiran ayie.

Persoalan kenapa perlu blog ayie dibaca oleh orang lain? Sebabnya, ada perkongsian menarik yang akan di kongsi bersama setiap hari. Insyaallah..jika ada kelapangan. Nak kata menarik sangat pun tak jugak. Hanya sebuah perkongsian biasa. Mungkin akan jadi kenang-kenangan di masa akan datang. Blog ayie lebih kepada perkongsian kehidupan ayie suka dan duka, dan juga perkongsian yang bermanfaat untuk di kongsi bersama, Insyaallah..Gudluck semua! =)

14 comments:

  1. Selamatr bersegmen ayie semoga bertuah...

    ReplyDelete
  2. As-Salam. Terima kasih kerana sudi join segmen saya ni ..

    Senarai nama blogger baru yang menang wnag tunai telah ada ... jadi singgahlah. Mana tahu mungkin anda salah seorang daripada 5 pemenang bertuah tu....

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  3. yup,ayie salah seorang pemenang..terima kasih banyak2!1st time menang =)

    ReplyDelete
  4. Haiiiii..Cakkk!!
    done follow sini no. 56
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tahniah Ayie :) Kan tak sia2 bersegmen nie...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum ayie...selamat bersegmen yer...:)

    ReplyDelete
  7. blogwalking :)
    Tahniah menang segmen nih :D
    Semoga murah lagi rezeki ayie ya :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah ya...Adam baru pandai blogwalking ni...

    sabdapelangi.blogspot.com

    ReplyDelete