Friday, July 18, 2014

Jahit Lace

بسم الله الرحمن الرحيم

Oke, ayie tengah rajin jahit lace kat baju raya sendiri,hehe Sebenarnya baju raya ni untuk tahun lepas, tapi tak sempat..Jadinya bawak la ke tahun ni kan. Nampak tak, da jimat cket kat situ,huhu  Baju hantar tempah dekat jiran. Tapi ntah macam mana, jadi singkat cket baju tu..Untuk tak nak nampak singkat sangat ayie letak la lace. Tapi tu la, nak cari lace yang murah2 je sebab kang lari bajet, takde pulak.. Yang ayie beli ni semeter RM24 uncle kedai tu bagi RM22. Beli je la, nak buat macam mana kan. Tapi jahit lace tu sendiri la. Ayie main jahit je asalkan nampak kemas..



Haa..ni la baju raya ayie. Biasa-biasa je, Adik ayie cakap baju hang terus nampak mahal. Haha..memang la dik ooii, kain je da berapa, upah lagi, lace lagi. Jadi mahal la cket..Tapi ayie puas hati la. Lama da nak ada baju lace jahit sendiri ni,huhu Akhirnya, berjaya jugak jahit..=)

p/s: Macam semangat nak raya pulak kan, ish2.. Teruskan berdoa untuk penumpang MH370, MH17, dan rakyat Gaza

11 comments:

  1. Sama la kita ayie, jahit lace sendiri jugak untuk baju raya nie. lace kita warna putih. hehe. Main jahit jugak janji kemas kan ayie. sep sikit. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl2,jnji kemas dan yg penting jimat..=P

      Delete
  2. Siyesly ana tak reti jahit. Cantiklah baju ni bile ade lace. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayie pn bkn pndai jahit,main jahit je..=)

      Delete
  3. cantiklah baju ayie.. nampak mahal dan elegant.. :)

    ReplyDelete
  4. ayie,boleh emel alamat rumah tak? ainsyafieqa@yahoo.com.my
    ain nak post kad raya..cari contact ayie tak jumpe..hehe

    ReplyDelete