Saturday, May 10, 2014

Gara-gara Publish e-mel..

بسم الله الرحمن الرحيم

Ayie memang ada emel khas untuk urusan berkaitan blog je. Untuk GA ke untuk urusan hadiah ke memang guna 1 emel khas untuk blog. Jadi ofcoz la emel tu dipublish di blog ayie kan. Sejak dari ayie publish emel tu macam-macam la emel yang bukan-bukan ayie dapat. Ajak business oversea la, offer itu offer ini la..Dan yang terbaru dapat 1 emel yang eeerrrgghh! geli+nyampah+++takut! Dalam erti kata lain, emel untuk ngorat la,jual-jual ayat manis bagai..


See..geli tak? Ayie baca je emel tu rasa nak menangis. Sungguh-sungguh ayie geli + takut sangat. Ntah dari mana-mana datang. Memang tak la nak reply kan. Mengucap panjang ayie..Apa la niat dia kan. Ayie mampu berdoa je la agar dijauhi dari fitnah dunia. Takut ayie.. So, gadis-gadis di luar sana jangan la terpedaya dengan segala ayat-ayat manis tu. Merana nanti..Fikir panjang, fikir jauh..Serahkan pada Allah segalanya..

6 comments:

  1. email Yahoo pn same....abes mcm2....skrg biar terkubur tanpa diusik

    ReplyDelete
  2. salu juga kite dapat email yg macam tu kak. kite tak baca tapi delete je terus.

    ReplyDelete
  3. Macam2 sekarang ni. Berhati-hati ok

    awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Zumal pun gitu la, tak larat nak delete dah. Hari2 masuk email baru, kalau yang berguna takpe la tapi...faham2 je la

    ReplyDelete
  5. As salam. Kalau dpt emel mcm ni abe kie alihkan ke junk folder terus! Abe Kie dtg singgah blog yg menarik ini dan terus menjadi follower ke 122. Jemputlah ke blog sy pula. TQ.

    ReplyDelete