Saturday, July 25, 2015

Kembali Berblog

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum. Hampir 3 bulan ayie sunyi sekejap dari dunia blog, in Sha Allah ayie akan mengaktifkan diri balik dalam dunia blog ni. Hilang sekejap tu bukan merajuk ke apa ye, cuma busy sangat dengan dunia praktikal. Sambung pulak dengan raya kan. Opss! tak terlewat lagi kot nak wish. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin! =)

Banyak sebenarnya nak di tulis dalam blog ni, cuma masa tidak berapa mengizinkan. Ada tanggungjawab lain yang harus di utamakan. Blog ni diary ayie kan, jadi nya bukan untuk tatapan umum semata-mata. Lebih kepada diary sendiri. Kadang ayie nak rujuk tarikh ke apa2 yang penting ayie bukak balik blog. In Sha Allah, nak mengaktifkan diri balik dalam dunia blog ni..

Since ayie dah habis belajar ni ada la masa terluang nak hadap blog kan. Sebelum tu, siapa2 yang tau ada kerja kosong tu share la dengan ayie ye, hihi ayie 'tanam anggur' je sekarang ni, muahaha Blog ayie pun dah berubah wajah da. Masih mengekalkan tema purple sebab ayie peminat tegar warna purple! Ayie pakai templete je. Belajar dari sini. Header tu pn masih pakai 'Ayie Atiqah' yang lama cuma ayie edit dengan template baru tu je. Boleh la cket2. Tak la pandai mana. Tak la lawa macam blog orang lain, hihi Okeh! Nanti ayie story2 lagi ye, daaa...



2 comments: