Thursday, December 11, 2014

Helmet Kena Curi

بسم الله الرحمن الرحيم

Normal la kan helmet kena curi. Tanpa nak cerita jugak, boleh? Kih3.. Helmet ayie kena curi kelmarin. DALAM KAMPUS. Lahhhaaiiii la adik2 oii. Awak memang terdesak sangat ea nak kan helmet. Tapi, bukan dengan cara mencuri dik.. Banyak lagi cara lain, pinjam ke..Mencuri tu berdosa tau. Kalau akak ni memang sangat2 perlukan helmet tu macam mana? Insaf dik ye..hidup kita ni bukan lama mana. Akak maafkan dik. Mungkin adik lebih memerlukan.. (ye2 je ayie cakap adik bagai, padahal tak tahu pun siapa ambik,huhu) Tak pasal2 ayie kena g mintak izin polis bantuan cakap saya ni balik takde helmet tau, kena curi..huhu




Tinggal kenangan je..hahah

2 comments:

  1. Aigoo..pun kene curik? Tu simple je helmet tu. Sabo je la dehh.

    ReplyDelete